søndag 31. august 2008

Maleprosjekt

I dag er det en litt grådag ute, så det er deilig å bruke formiddagen på litt småprosjekter som er blitt utsatt i lengre tid. I går var jeg på loppis, gjorde noen flere funn, men jeg legger ut bilder på det imorgen. I dag legger jeg ut bilder på et av mine maleprosjekter. Jeg har malt 2 kjøkkenstoler som jeg fikk av mamma når jeg var student og flyttet hjemmefra. De har stått på lagring noen år, men nå fant jeg ut at jeg ville male de. En ansiktsløftning var virkelig på sin plass. Alle dere som har malt kjøkkenstoler med sprinkler vet hvor utrolig lang tid det tar å male sprinklene. Etter 5 strøk med maling var jeg rimelig lei kan man si. MEN resultatet ble utrolig bra, og jeg er veldig fornøyd:)

Som dere ser på bildet var stolene veldig slitte, og den grønne fargen passet ikke helt inn.
Så bra ble det:)

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer: