onsdag 13. august 2008

Loppisfunn 1

Holder på med endel maleprosjekter om dagen, så det er nesten ikke tid til å sitte å blogge. Her kommer litt bilder på noen flere av sommerens loppefunn.



De to hvite blomstene er gardinkroker, vet ikke helt om det er det det heter, men det er iallfall til å kunne henge gardinene til siden ved vinduet (litt dårlig forklaring kanskje...skal ta et bilde av det når det fyller sin funksjon!). Desiliter målet fikk jeg gratis i en bruktbutikk. Det viste seg, når jeg spurte om pris, at den stod på "barnehyllen", altså de tingene hun ga gratis bort til barn. Heldig med den:) Så har jeg kjøpt 4 kopper bakeformer. Synes de er fine å henge opp til pynt på kjøkkenet.



Masse spets fant jeg, og det er jeg så glad for, samt en gammel rulle. Har sett disse på andre blogger, men jammen ikke lett å finne. Spets derimot, finnes det godt om til gode priser.
Oppbevarings krukker kan jeg ikke få nok av, disse gamle glassene er både praktiske og fine.
Jeg elsker gamle bokser, og denne synes jeg var så fin. Den har jeg te oppi. Skal legge ut litt bilder på boksene mine senere. Koppen synes jeg var så søt, så den måtte bare bli med meg hjem til Norge.
Hilsen fra

Det lille røde huset

3 kommentarer:

rosenfröjd sa...

den burken med rosor på var jättevacker!

kram/
¨M¨

Marie sa...

Så många fina fynd du gjort! Trådrullar har jag också haft tur att hitta på loppis och spets är så vackert! Imorgon ska jag på loppis, vi får väl se om det blir några fynd!

Ha en trevlig kväll!
Marie

Karin Lindström sa...

Hej!
Vilka fina fynd. Jag har frågat efter trådrullar överallt, men ingen har det. Det är väl bloggare som är ute överallt och shoppar.
Må så gott!
Kramar
Karin