fredag 8. august 2008

Lagen i hemmet...

Ja, her har vi den, og den følges...hehe. Denne fant jeg på et loppis i Sverige, kostet meg 5 kroner, og jeg kunne jo ikke, til min manns fortvilelse, gå ifra den. Syntes den var artig. Mannen min var litt bekymret i forhold til om jeg skulle henge den opp, og i såfall hvor.. Og tro meg, denne skal henge synlig! Her kan dere selv lese hva som står...
Denne nydelige gamle prismen fant jeg på et loppis på Öland i sommer. Den henger nå i stuevinduet mitt. På samme loppis fant datteren min et kjempe fint armbånd til meg, skal legge ut bildet på det senere. Hun begynner virkelig å få inn radarsynet når vi er på loppiser, lurer på hvem det kan komme fra... Jeg har iallfall lovt at hun skal få armbåndet av meg når hun blir eldre, det var jo tross alt hun som gjorde funnet.

Som jeg skrev igår, skulle vi på villbringebærjakt idag, og vi fant masse! Så nå står det bringebærsyltetøy side om side med kirsebærsyltetøyet, dette begynner virkelig å bli bra:)


God helg ønskes alle


Hilsen Det lille røde huset

3 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej!
Vad kul att du var och kikade hos mig, och tack för den rara kommantaren. Roligt med en ny blogg. Hoppas du får lika mycket glädje av din som jag fått utav min. Visst är det roligt med loppisar, det blir ett "gift" och alltid hittar man något att släpa hem. Skålarna och ljusstaken var jätte fina.

Må så gott!
Karin

rosenfröjd sa...

Oj, vad jag älskade den där skylten. SKulle också vilja ha en!

Jättemysig blogg du har. Kul att hitta hit.

Kram/
¨M¨

sabina sa...

Tack för titten inne hos mig! Lagen du hittade är verkligen en rolig grej! :)

Vilka mumsig ahllon du plockat! Hallonskörden är minimal här hos oss... Synd, för jag gillar hallonsylt!