tirsdag 26. august 2008

Lys i mørket

Kveldene er blitt merkbart mørkere. Litt vemodig at nok en sommer er ved veis ende, men høsten er heller ikke å forakte om det blir noen herlige dager med vakre farger og solskinn. Jeg har iallfall benyttet muligheten til å tenne litt stearinlys igjen.

(ja, det er en rumpe i bakgrunden på dette bildet. Det er et bilde min søster har malt etter et bilde av Odd Nerdrum)
Her er mitt siste loppisfunn. Kunne jo ikke gå ifra denne, betalte bare en tier for den.



Er egentlig ganske opptatt om dagen med en del prosjekter, så det blir bare et helt kort innlegg.


Ha en fin kveld

2 kommentarer:

maiju sa...

Visst är det underbart att kvällarna blir lite mörkare och man kan mysa med ljus! Och så fina loppisfynd du gjort också!

Kul att du kikat in hos mig och lämnat en kommentar - du är faktiskt den första "gäst" som jag haft från Norge! =)
Ha det så bra!

Unknown sa...

Vil ikke ha høst!! Dessuten tror jeg vi har litt mer sommer tilgode, noe jeg tror vi kommer til å merke i helgen :)