tirsdag 2. september 2008

Loppemarked dag 2

Jeg måtte jo ta meg en tur til på loppemarked når det først skulle være to dager. Det var blitt sagt at det skulle legges ut nye varer dagen etter også, men det var isåfall ikke mye som var blitt lagt til. Jeg fant uansett disse to bøkene. Jeg er ikke så veldig interessert i salmer at det gjør noe, men jeg synes bøkene var vakre i seg.
Dette serviset så jeg dag 1 også, men av en eller annen grunn tok jeg det ikke med da. Tenkte på det resten av dagen, og heldigvis var det ingen som hadde kjøpt det. Tenkte at jeg skal bruke det til jul. Det fulgte med to dype tallerkener også, de skal få fungere som juledekorasjon i tallerkenhyllen:) Oppleggingsfatene skal julemiddagen ligge på. Betalte 40 kroner for det.
Denne baderomshyllen klarte jeg ikke helt å bestemme meg for om jeg syntes var fin eller stygg. Den henger nå på badeveggen. Tror den blir fin når jeg får fyllt litt greier i den! Den er ganske stor, så det er plass til mye i den. 20 kroner ga jeg for den.
Jeg er ganske inspirert når det gjelder sying om dagen, og jeg holder på med et par prosjekter. Idag har jeg vært innom en sybutikk og kjøpt litt stoffer og stæsj til et juleprosjekt jeg skal begynne med. Hva det skal bli? Det må dere lure på en stund til... Jeg legger ut bilder når jeg har noen ferdige eksemplarer:)

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

rosenfröjd sa...

hej på dig!

väldigt fina fynd du gjort. Jag har länge letat efter sådana vackra böcker...de är så fina var man än sätter dom.

kram/
¨M¨

maiju sa...

Så fina fynd! Tror att hyllan blir bra med lite pynt och tallrikar passar utmärkt på julbordet!

Tvert-om-tanten sa...

Hei!
Så koselig at du besøkte bloggen min, for da fant jo jeg deg også! Den ser fin ut, helt min stil:-)

Klem

Karin Lindström sa...

Hej!
Men du är verkligen en som har tur. Vilka fina fynd och till så bra priser också. Spännande att se vad du ska göra för fint till Jul!
Vi ses snart igen,
Kramar
Karin

Anna sa...

Haha! Husker du jeg fortalte jeg hadde en stygg/fin baderomshylle som hang her når vi kjøpte leiligheten? Ja, det er akkurat en slik! Hihi!