torsdag 28. august 2008

Opplading

Har hatt litt problemer med å få lastet opp bilder til bloggen, men etter mye streving gikk det endelig. Jeg gleder meg masse til fredag og lørdag, for da er det nemlig høstens store begivenhet, et kjempe stort loppemarked som jeg alltid pleier å finne masse på. I tillegg stod det i avisen at de har fått inn masse lopper. Jippi, det skal bli så gøy. Jeg tenkte jeg skulle dra dit med alle barna imorgen hvis det åpner når mannen min fortsatt er på jobb. Min tvillingjente gleder seg også til loppis. Hun har nemlig blitt veldig interiør interessert. Hun kom ned til meg en dag og viste meg et bilde i en bok hvordan hun vil ha det på rommet sitt ( skal ta bilde og legge ut). Hun er bare 3 år, så man kan si at interessen kommer tidlig. Hun etterlyser nå maling av en pult hun har. Jeg har sagt at jeg skal starte så fort jeg har avsluttet et annet prosjekt. Det maleprosjektet ble jeg ferdig med idag, og jeg ble fornøyd! Skal prøve å få lagt ut bilder på det imorgen, om jeg er litt bedre venn med Blogger da. Her under kommer forrige helgs loppefunn. Det ble noen flere gamle glass. Jeg synes de er så bra til oppbevaring.



Jeg er veldig glad i å lage meg en kopp te med honning på kveldene.


I Sverige har de så fine teposer, så denne engelen har jeg klippet ut fra en tepose og klistret på glasset.




Ha en fin dag

Ingen kommentarer: