mandag 23. mars 2009

Gardiner

Da er omsider vår/sommergardinene kommet på plass. Ting tar noen ganger veldig tid her, og vinduene har nå stått uten gardiner siden jeg tok ned julegardinene i midten av januar. Jeg er veldig glad i disse gardinene, de er sommerlige, og jeg fant de på et loppis for 4 år siden. Stadig vekk blir jeg overrasket over hvor utrolig mye fint folk leverer i fra seg, men fint for oss loppeelskere:) Utenfor huset er det fortsatt mye snø, men temperaturen er deilig. Helgen har vi som vanlig tilbragt på ski. Om vi reiser bort i påsken, blir siste skihelg neste helg. For oss, eller jeg får vel tale for meg selv, så er alltid siste skitur for sesongen utrolig vemodig. Jeg kjenner virkelig at jeg blir lei meg når siste turen er klar (tro det den som vil). Heldigvis glemmer jeg fort, og da er det bare å nyte deilige timer med jobbing i hagen, samt turer i skog og mark med ungene. Alle årstider har sitt, og jeg er så glad for at jeg bor et sted med så tydelige forskjeller mellom de:)




Ønsker alle en deilig vårdag

Klem fra meg

9 kommentarer:

Torunn sa...

Kjempesøøøte :-)
Klem

Viola sa...

Vilka rara gardiner, rosor som jag bara älskar...´kan behövas denna dag då vintern har tagit över igen, så trist, vill inte se mera utav den, ha en bra måndag, KLEMMER

Tvert-om-tanten sa...

Hei.

Kjempefine gardiner! Det er trist at folk kvitter seg med så mye brukbart, men,som du sier, veldig bra for oss!
Ja, jeg har måttet revurdere min oppfatning av Amerika. Det er et veldig sammensatt land, og jeg tror det er mer vanlig å være uvanlig...;) der enn her. Jeg har liksom bare sett det glatte glansbilde-USA.
Koselig å se litt av kjøkkenet ditt =)
Ha en fin dag og uke!

Tvert-om-tanten sa...

La du merke til sitatet hennes i høyrespalta hos meg? Fine ord for vår yrkesgruppe =)

pepperkverna sa...

Så nydelig vår det ble! Hege

LOPPISLIV sa...

Jättefint rostyg, jag gillar ju rosor :-)Gillar dina randiga bolsterkuddar också i förra inlägget, jisses vad billiga de var, vilket fynd och trådkorgen du visade är helt underbar. Kramar Paula

Elisabeth sa...

Så lekker gardin..wow! Jeg bare elsker slike blomstrete stoffer.
Ang planten så kan jeg sende deg en rotet stikling av min gamle arveplante, hvis du vil.
Er du intressert så send meg en mail epelargon@gmail.com

Skatan sa...

Hej och tack för raderna hos mig!

Härligt med nya vårgardiner! Här skulle det verkligen behövas lite vårkänslor inomhus...

Ha en fin kväll,

Anna

Stina sa...

Väldigt söta gardiner.
Passar jättefint i fönstret.:-) Kram