fredag 7. november 2008

Hjemme hos...

Disse bildene tok min søster hjemme hos mamma i jula i fjor. Jeg synes de er så fine, og skulle ønske at jeg var like flink til å ta bilder. Jeg har begynt å kjenne julekriblingen i magen, og gleder meg veldig til å begynne å pynte i huset, og det er ikke så lenge igjen. Juletreet blir ikke pyntet før 23. desember, men resten av huset pynter jeg i begynnelsen av desember. Synes det er stemningsskapende med julepynt, dessuten reiser vi bort 2. juledag, så for å få litt glede av julepyntingen, synes jeg det er koselig å sette i gang tidlig.








De fine gavepapirene som søsteren min har brukt til å
pakke inn gaver med, er kjøpt fra Panduro. Super fine, og miljøvennlige, altså
mulig å resirkulere. Det synes jeg er bra!


Ha en fin dag!
Klem fra meg

3 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Fint - kul att titta in här.
Annika

Karin Lindström sa...

Hej!

Åh vad mysigt det var hos din Mamma! Och din syster tar verkligen fina bilder. Visst blir man sugen på att börja dona när man ser allt fint alla gör redan! Men jag väntar nog lite!

Visst ska jag visa korgen ska bara fota den!

Ha en skön helg!

Många kramar
Karin

Ina sa...

Jag svarar på dina frågor om kuddfodralen och säckarna jag tillverkar här.
Priserna på kuddfodralen ligger på mellan 250-500sek och för säckarna 450-650sek beroende på vilket motiv du vill ha. Jag kan kicka till Norge, inga problem. Köparen betalar in i förskott till mitt konto och frakten tillkommer på priset. Maila mig på
ballerina73@gmail.com
vad du ev är intresserad av.
Vilken underbar blogg du har!!:-)
Kram Ina