mandag 10. november 2008

Syprosjekt


Her er et av mine seneste syprosjekt. Selve syinga synes jeg gikk bra, men når det gjelder brodering, har jeg en god del å lære meg fortsatt. Jeg skal prøve å sy en englevinge
til, å sette meg inn i broderingsteknikker på forhånd. Dessuten tror jeg at jeg skal
prøve med beige tråd, istedet for rødt. Uansett resultat, synes jeg det var veldig gøy!
Nå planlegger jeg en tur ut i skogen rett ved oss. Der skal jeg samle sammen en del ting
fra naturen som jeg planlegger å bruke til julepyntinga. Hjernen jobber for tiden på høyt gir
med alle planer foran julen. Jeg gleder meg masse til å sette igang:) Også har jeg bestillt noe nytt julepynt hi,hi...


Skriften ble utydelig akkurat i bretten mellom vingene




Når jeg først var igang, ble det et hjerte også

Ha en fin dag!
Klem fra meg

3 kommentarer:

Anna sa...

Syntes de ble veldig fine! Er bare sjarmerende med litt skakk skrift ;) Har du kjøpt Tilda-boken? Eller var det du du tegnet av fra min? I såfall må du ønske deg den. Jeg skal begynne på noen sy-prosjekter snart. Skal sy noen nye puter til sofaen (kjøpte jo det stoffet på Panuro vettu), samt noen nye juleputer.

Her vokser jo eføyen vill, så skal plukke med meg noen snart til ha lage kranser av. De holder seg jo grønne noen uker uten vann.

Galleri MochB sa...

Hej! Vad roligt att du hittade mej...:O) Så fina saker du sytt och broderat. Fräsct med rött och vitt. Ha en bra dag! Kram Mia

Karin Lindström sa...

Hej!

Och du tyckte min kudde verkade svår att sy?!!! Den kommer du att klara galant om du kan sy så här svåra saker *ler*! Vad roligt att du broderar och pysslar. Jag ska också brodera lite snart. En julstrumpa till min minsting.

Ha en fortsatt kreativ vecka!

Många kramar
Karin

Ps. prova du, det klarar du!