søndag 23. november 2008

Mosekrans

I dag har tvillingene mine vært med meg ut i skogen og plukket mose, samt hentet et minijuletre og noen grankvister som jeg skal lage noe av. Det var utrolig deilig å komme seg
ut i skogen, men også veldig morsomt å sitte å lage mosekrans etterpå. Jeg hadde dessverre
ikke så tjukk ståltråd hjemme, så kransene jeg lagde ble litt "slappe". Neste gang skal jeg kjøpe en litt tjukkere ståltråd slik at kransen blir stivere og holder formen. Perletråden hadde jeg liggende, så tilsammen har ikke kransene kostet meg noe. Jeg synes det er litt tidlig å pynte til jul ennå, det bør bli advent først iallfall, så kransen henger kun oppe for at jeg skulle få tatt bilde.
Jeg har laget en hjertekrans også, den skal få plass ute ved inngangsdøra til advent:)
Bildene ble litt uklare grunnet mørket ute.





Ha en fin kveld!

Klem fra meg

1 kommentar:

Tvert-om-tanten sa...

Fin krans! Jeg lagde min første krans forleden dag, og hengte den opp... Jeg som syns julepynt ikke skal opp før myyye nærmere jul... Den er ikke så veldig julete, da..., men vi får si den er unntaket som bekrefter regelen...
God advent!
Klem

PS Har du lest om Ullernlåven i det nyeste nummeret av Lev Landlig? Kjempekoselig der, kjenner dragning dit hver helg når jeg vet det er åpent... Men selv om jeg bor bare et par kilometer unna kan jeg jo ikke reise dit hver helg, har annet å drive med også...