mandag 27. oktober 2008

Retro

I helgen var jeg på loppis og fant disse herlige koppene i emalje. De passer ikke helt inn i den hvite stilen, men jeg synes de var så søte at jeg ikke kunne la noen andre kjøpe de. Jeg er nemlig inne i en periode da jeg føler meg litt stilforvirret. I stedet for å satse helt på en stil, skal jeg lage min egen, tror jeg (sier jeg iallfall nå..). Jeg innrømmer at jeg faktisk begynner å bli litt lei den hvite, slitte stilen som er så utrolig populær nå. Jeg tror at jeg har fått en overdose av den i bloggverdenen. Jeg tror det viktigste for min del, er å finne noe jeg kan trives med på sikt.
Uansett, som dere ser fant jeg fire kopper, så det blir en til hver av alle barna mine:)





Denne herlige kurven fant jeg også. Samt masse barnebøker (fyll en pose for 50 kroner). Kjære søster, jeg fant hele 4 "Den vesle vampyren" bøker, og er kjempe glad for det, samt en del andre favoritter:)


Ha en strålende dag!
Klem fra meg

9 kommentarer:

Tvert-om-tanten sa...

Jeg kjenner meg igjen!!! Her er en til som har overdose! Jeg liker fortsatt hvitt og slitt, men føler at det blir for mye. Retro er definitivt ikke min stil, jeg er mer "bæssmor"...
Ha en fin dag!
Klem

Anna sa...

Åååååå! Kule kopper! I like it :) Men du, disse er faktisk perfekt til en hvit stil. For den hvite stilen trenger faktisk litt farger innimellom og! Dessuten, stilen DIN blir til av det DU liker – og det går fint ann å mikse flere stiler!

A home far away sa...

Oj så fina koppar du har köpt! Retro...

Jo hur hamnar en svenska i Singapore?

Jo min man har ett arbete här så vi har bott i Singapore nu i 2 år och letar faktiskt hus här nu:_

Ha en fin dag
//Gunilla i Singapore

Tvert-om-tanten sa...

Hei igjen! Hvis du klikker på ordene ET SVENSK PENSJONAT i teksten min, så kommer du dit...(ikke fysisk, da..men til hjemmesiden deres..hi-hi).

Klem

Anna sa...

oi, fant du bøker og! Men du, det har faktisk kommet ut 20 stk i serien! Det er 8 vi ikke har fått lest … *arg* men 18 har blitt oversatt til engelsk da.

maiju sa...

Oj vilka koppar du har fyndat! Så charmiga - kan nästan tänka mig att det är snart sommar igen... Loppis är poppis, verkligen!

Ha det så bra!
Kram Fru Skrot

Huset i skogen sa...

Men er det ikke det å ha sin egen stil som er "in" nå da? Iallefall leste jeg det et sted i et blad at det å innrede og mikse stiler, ha sin egen stil og tørre å mikse stiler var det som var i tiden nå. Så da passer jo disse nydelige koppene perfekt inn i den hvite stilen hihi...

Ha en fin dag!

Karin Lindström sa...

Hej!

Jag har liknande fast med röda äpplen a la 70-tal. De är sen jag var barn. Vi plockade alltid smultron i våra och nu gör mina barn det. Så mysigt.

Fin korg också. Jag har precis målat ett korgfynd jag gjort och den blev så fin!

Ha en fortsatt bra vecka!

Många kramar
Karin

Marigrafen sa...

Jeg heier på stilen din, uansett jeg! Hehe.. Noen nydelige kopper du hadde finni deg altså. :)