søndag 12. oktober 2008


Hei
For øyeblikket er det litt rotete inne på bloggen min. Jeg har nemlig
endret noen innstillinger på bloggen min. Tidligere innlegg ser dermed litt merkelige
ut. Jeg prøver å lære meg hvordan jeg kan legge inn større bilder, og bilder
ved siden av hverandre.
Som tidligere lovet, skal jeg legge ut noen bilder på mitt seneste loppefunn.
Gjorde flere funn, men disse var de beste. Jeg fant nemlig 3 kjempe fine trekasser.
Alle sammen har allerede funnet sin plass, og jeg er kjempe fornøyd:)




Klem fra meg

5 kommentarer:

Anna sa...

Ah, så stilig med slike gamle kasser. Har «lånt» noen fra svigers som du sikker så sto på terassen. Skal finne fler, jeg veit de har noen til ;) Men å ha slike kasser stående på gullvet nå innbyr til gnaging for Charlie, så får vente til valpebitingen er over!

Nicole sa...

Vilka härliga träkorgar, sådana är jag svag för också =). Ja inte lätt detta med bilder på bloggen, det blir en del muttrande innan det blir som man tänkt sig (sen är ju lösningen oftast busenkel=). Lycka till i utlottningen!

Eva sa...

Så fina trälådor du har hittat! Man kan ju ha dom till så mycket! Tidningar, böcker, flaskor, handdukar, ja det finns massor av användningsområden.

Kram Eva

A home far away sa...

Hej vilken fin sida du har, ska genast kolla in den lite mer:-

Ha en fin fredag
Kram Gunilla i Singapore

Karin Lindström sa...

Hej!
Så roligt att du fixar med bloggen!
Vilka fina trälådor. Bilderna ser jättefina ut!
Ha en fortsatt mysig hösthelg!
Kram
Karin