søndag 26. oktober 2008

En smak av Hellas..

Min mamma har vært i Hellas på høstferie. Med seg hjem til meg hadde hun en smak av
Hellas. Deilig, søt gresk honning og Oliven såpe. Honningen skal brukes
i yoghurt. Det er det beste som finnes:) Jeg synes også boksen i seg er søt.



Jeg har ikke vært så ivrig på bloggen i det siste. Synes likesom ikke tiden har strekt til.
Jeg holder også på med et større prosjekt, nemlig lekerom til barna. Jeg har store
planer, og det blir ikke bare hvitt, men endel farger, da jeg synes
det er viktig at barn er omgitt med farger:) Det kommer
bilder når prosjektet er avsluttet.
Ha en fin dag!

Klem fra meg

2 kommentarer:

Tvert-om-tanten sa...

Hei.
Koselig honningboks! Blir spennende å se bilder fra lekerommet. Ofte strekker ikke tida til når det gjelder bloggen, men det får vi se på som et godt tegn, ikke sant? Da prioriterer vi familie og hus, så får blogginga bli et overskuddsfenomen :-)

Klem

PS Har du fått besøkt Ullernlåven ennå?

Anna sa...

Oi, hvor lager du lekerommet? Er jo gøy å leke seg litt med farger et sted! Jeg har funnet en supergod honning på ICA som er den beste honningen jeg noen gang har smakt! Akasiehonning – flytende! Perfekt til frukt og yoghurt :)