lørdag 20. september 2008

Mitt beste loppisfunn

I dag har det virkelig vært en helt fantastisk nydelig høstdag. Klar blå himmel og strålende solskinn, virkelig helt herlig! Tenkte jeg skulle vise mitt beste loppefunn idag. Dette gamle klesskapet kjøpte jeg på et loppis i sommer for 200 kroner. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for at jeg hadde møbelforbud, men det var helt frem til jeg fant dette skapet. Skapet er kjempe tungt og i heltre. Bak den ene døren var det hyller, mens det bak den andre var en kleshengerstang. Nå har jeg laget hyller der også. Super praktisk skap hvor jeg får plass til stoff, hobbyutstyr, spill til ungene, verktøy... Skapet var ikke hvitt i utgangspunktet, men det var det jo lett å gjøre noe med:)

Jeg har ikke funnet noen beslag å sette på ennå, så alle forslag tas imot med takk.



Her er hyllene jeg har satt i selv.


Denne kofferten ligger på toppen av skapet. Den kjøpte jeg på et loppis for 2 år siden. Synes slike gamle kofferter er veldig vakre. Lurer virkelig på hva slags reiser den har vært med på...



Ha en fin dag!


Klem fra meg

4 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej!
Det var verkligen ett fynd, så billigt och fint! Jag älskar också skåp. Har spanat in ett på en loppis i närheten för 300 kronor. Får nog ta och slå till.

Ha en fortsatt skön höstvecka!
Kramar
Karin

Eva sa...

Hej,
Förstår att du blev glad över ditt fynd. Jätte härligt!
Skåp och andra gamla möbler är ju så fina men tyvärr tar dom stor plats;o) Mycket enklare att köpa små ljusstakar och vackra skålar, det kan man ha hur mång som helst.
Kikar snart in igen!
Kram Eva

Radhusdrömmar sa...

Vad roligt att du gillar mina halsband. Jag tror att det kanske blir lite mycket med 4 brickor på en kedja, men kanske att det går att skriva 2 namn på varje bricka.
Det beror lite på vilka namn det är.
Du kan ju maila mig om du fortfarande är intresserad.
johanna1974@hotmail.com

Kram Johanna

P.s Fin blogg du har!

In my house sa...

Hej... Jag älskar såna fina skåp,,, bra i storleken liksom... Du som jag så använder vi båda tomma konservburkar till pennor m,m. ser jag =)

Ha de gottit kram josse