søndag 1. februar 2009

Oppbevaring

Med fire barn i huset, er det alltid masse å holde orden på av klær og utstyr. Det har lett for å flyte rundt på gulvet. Men nå har jeg fått denne fine hyllen med kurver av mamma, og jammen har det vært lettere å holde orden her hjemme. Ungene har fått hver sin skuff til å ha uteklærne sine i

I helgen har vi hatt nydelig vintervær. Det ligger et tjukt lag med rim på alle trærne, men det er dessverre for kaldt til å ta med ungene ut på ski. Temperaturen har ligget på minus 15 grader. For at ikke ungene skulle rive ned huset av rastløshet (aktive barn), har vi tilbragt noen timer i svømmehallen. Jeg har vært ute å tatt meg en skitur etter det, måtte bare ut å nyte det vakre, men kalde vinterværet.







Skoleplansjen har jeg kjøpt på et skoleloppis. Jeg har 10 stykker. Synes de er flotte!

Klem fra meg

3 kommentarer:

Tvert-om-tanten sa...

God kveld!

Ja, god oppbevaring er alfa og omega. Enda er det ikke alltid ting havner der de skal her i huset...
Skoleplansjer er fint =)
Ønsker deg en god uke!

Tvert-om-tanten sa...

Hei.
Håper dere har det bra i disse influensa-tider!
Ønsker deg en fin uke!

Tvert-om-tanten sa...

Ja, her er den godeste Jane Marple igjen, du vet hun er jo kjent som temmelig innpåsliten, hun ;-) Vil bare si at det er noe til deg på bloggen min!
God natt!ZZZzzzz...