søndag 22. februar 2009

Elskede vinter

Jeg behøver egentlig ikke skrive så mye, jeg synes bildene taler for seg selv hvordan min helg har vært, helt fantastisk! Familien har vært ute hele helgen. Lørdagen var vi ute i nærområdet og grillet bål og akte i akebakken. På søndag var det nydelig vær og temperatur og vi tilbrakte hele dagen på ski. Jeg elsker det (jeg vet at jeg sikkert har skrevet det mange ganger før altså). Den boblende lykkefølelsen jeg kjenner inni kroppen når jeg går der oppe på fjellet, og bare nyter stunden. Ikke minst er det så vakkert, landskapet er helt hvitt. Tjukke snøhvite trær og MASSE snø så langt øyet rekker. En opplevelse jeg virkelig skulle ønske alle kunne få oppleve.
Her legger jeg ut litt bilder fra gårsdagen. (Det blir en del friluftsbilder i bloggen nå, men det er fordi vi tilbringer mye tid ute).








Er det ikke fristende å stå ned denne bakken, nydelig!

Ha en strålende vakker dag!

Klem fra meg

4 kommentarer:

Anna sa...

Oi oi oi, nydelig! Kjempefine bilder. Det så nesten slik ut her før helgen, vi hadde nesten 1/2 meter snø – men heldigvis (ja, jeg sier heldigvis) kom regnet og nå har vi vår igjen! Snø passer seg bare ikke i Bergen, for de salter og salter og salter at det bare blir saltlake-slaps overalt! Selv i flere minus! Men fjellet er ganske nære, og der er det masse snø. Får bilen denne uken, så da skal vi opp å stå på ski :) Carving da altså, jeg får indre uro og stress av langrennski *grøss* hihi ;)

Skal prøve å ta noen bilder ute her nå, så skal du få se forskjellen på her og hjemme.

Anna

Tvert-om-tanten sa...

Det er bare en ting å skrive: nydelig! Må være fint å være glad i skigåing, kanskje jeg bør melde meg på et skikurs engang, sammen med dansker og afrikanere...(Nå ser jeg faktisk noen som går på ski ute på jordene her!).
Ønsker deg en fortsatt fin vinteruke!

Klem

Elisabeth sa...

Åee....så VAKKERT!!!
Naturen trenger ikke ord, det holder absolutt med bilder :)

Sjarmerende GJENBRUK sa...

For noen bilder...wow, rene turistbrosjyren. Nyt og nyt...Bare helt nydelig. Klem Hanna