fredag 13. februar 2009

Glimt fra stuen...

Ute er det bare helt fantastisk. Strålende solskinn, blåhimmel, -5 grader og masse snø. Vinteren viser seg virkelig fra sin beste side. Kroppen kribler etter å gå på ski, så denne helgen er vi å finne ute med ski på beina alle mann (unntatt vår baby selvfølgelig, hun er godt innpakket i pulken). Kan nesten ikke vente!

Viser noen bilder fra stuen vår som er full av loppefunn. Jeg ser selvfølgelig etter at jeg har lagt ut bildene at putene ligger i skrukker og at teppet i sofaen kunne vært dratt lenger opp, men ja, ja, sånn er det hos oss. Om dere skulle lure på hvorfor jeg ikke har malt veggene hvite, så er det fordi vi leier huset vi bor i. Stuen hadde blitt kjempe fin med hvite vegger og slipte gulv, men det får bli i vårt eget hus, som vi stadig leter etter!





Ønsker dere en strålende helg!

Klem fra meg

9 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så koselig stue dere har, synes det er flott jeg at alle ikke har hvit stue..det begynner nemlig å bli endel av de nå ;) Fortsatt god helg til deg og dine.

Tvert-om-tanten sa...

Så artig å få se stua deres!!! Ser så koselig ut =) Likte bordet ved sofaen veldig godt, er det også loppefunn..?
God skitur i helgen!

Lundagård sa...

Så hemtrevligt och mysigt! Här i våra trakter finns det många obebodda gårdar, tyvärr är det också många som inte vill sälja dem fast de inte är i användning. Sen finns det också en del firmor som säljer färdigt nerplockade hus, vet att de också brukar sälja dem utomlands.

Galleri MochB sa...

Ni har det jättemysigt i er stuga!

Lilla Blanka sa...

Hej!

Åh det ser så mysigt ut!

Kram
Mia

Tvert-om-tanten sa...

God morgen!
Vil bare tipse deg om en blogg som jeg tilfeldigvis ramlet innom nettopp nå, og som jeg tror du vil like: Buøen-et restaureringsobjekt med nettadressen http://blogshg.blogspot.com/

Ha en fin dag =)

sockergryn och hemlikheter sa...

Tack så mycket för din rara kommentar hos mig! Så kul att du skrev några rader, så att jag hittade hit till din fina blogg!

Så mysigt ni har det! Jag gillar verkligen ert soffbord och alla fina detaljer!

Ha en skön helg!
Helena

Lundagård sa...

Har tyvärr inga direkta kontaktuppgifter till någon som säljer timmerstommar men googla på timmerstomme/timmerhus osv. så kanske du hittar någon!

Julies sa...

Hei. Her har jeg aldri vært... på bloggen din, altså. Kjempekoselig.
Ser du var på Skafferiet før jul... Det var jeg også, veldig hyggelig sted . Gleder meg til de åpner igjen til sommeren. Du må prøve kringa de har der, den er noe av det beste jeg har smakt !