mandag 18. mai 2009

Utelivet er deilig

Det blir ikke så mye tid inne foran dataen om dagen. I dag har det vært regn og grått, så da passer jeg på å legge inn et lite innlegg med bilder fra hagen. Ellers har været stort sett vært fint, og da har vi tilbragt tiden enten i hagen, eller ute på tur i skogen med nistemat.

På lørdag var jeg på Grand prix fest, kjempe gøy, og virkelig helt fortjent at Aleksander Rybakk vant det hele, supert:) Og nasjonaldagen ble selvfølgelig feiret i går med tog, is og god mat.

Til sommeren ser det ut til at jeg blir svensk. Hele familien reiser over til Sverige for å prøve å bo der i ett år. Jeg kan si at jeg har veldig blandede følelser for akkurat denne flyttingen, og jeg kommer til å savne vinteren med skigåing noe helt vannvittig! Men jeg har gått med på å prøve i ett år, og om det ikke skulle fungere, så flytter vi tilbake.





Klem Fra meg

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så nydelige bilder du viser... så spennende å flytte til Sverige da... Nord , øst, vest eller sør?

Klem o=)

Torunn sa...

Det blir helt sikkert bra å flytte til Sverige. ALT er jo så koselig der!! :-)
Flott blomstring på gang i ahgen din ser jeg.

Klem

Tvert-om-tanten sa...

Hei!
Det blir spennende å flytte! Forstår at du har blandede følelser, men jeg tror det kommer til å gå bra! Flytter du sør i Sverige, da, ettersom du ikke får gått på ski..?
Herlige hagebilder =)

Galleri MochB sa...

Vad spännande med flytt! Men jag kan förstå att du kommer att sakna de otroligt vackra vyerna (och snön!)... Härliga odlarbilder! Kram Mia

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka vackra bilder !!
Jag hoppas du ska trivas i Sverige och som du säkert vet så finns det ju snö här oxå ;-)
Va spännande , skönt att det bara är på prov , all lycka till !!
Grattis till vinsten oxå i melodifestivalen !!
Kraam !!

Kaspara sa...

Heisan!
Tusen takk for koselig kommentar! Så gøy at du fikk lyst til å følge bloggen videre og kikke litt tilbake på den!
Ser det er mange flotte bilder inne hos deg. Jeg kommer tilbake en dag jeg har bede tid.
Ha en glad dag! Hilsen Kaspara

MODERN COUNTRY sa...

Så nydelige bilder du deler med deg! Og for et flott land du har valgt og flytte til, Sverige er en fantastisk land!

Håper du får en riktig fin helg!

Klem/Aina