onsdag 27. mai 2009

Epleblomster

Noe av det vakreste jeg vet, er når epleblomstene står i full blomst i hagen, bare så synd at det varer så kort tid. Skulle ønske det fantes epletrær som ikke produserte epler, men som kunne blomstre hele sommeren. Da skulle jeg hatt noen stykker av de, også selvsagt noen med epler da. Ingenting er så godt som hjemmelaget eplemos, mmm:)

De små glassflaskene og håndklehyllen er kjøpt på loppis

Nå har solen kommet fram, så jeg skal ut i hagen å nyte av denne herlige tiden!

Klem fra meg

4 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan!
Så gøy at du er blitt inspirert til å ta inn mer farver i huset! Jeg tenker at det er herlig for unger å vokse opp med glade farver og mønstre rundt seg.
Utfordringen er å finne disse etterlengtede retrostoffene, for det er så mange som har fått øynene opp for dem.
Veldig morsomt å se hva du fant på loppis! Jeg elsker å se hva andre finner på sine skattejakter. '
Smijernslampa var jo et kupp!
Når det gjelder størrelse på lapper til lappeteppe, har jeg jo sydd flere tepper og har flere liggende halvferdige. '
Etter å ha målt et teppe her ser jeg at jeg der har brukt 16 ganger 16 cm på det.Synes det ble fint.
Et annet målte jeg til 25 ganger 25 cm. Det er jo litt smak og behag hva en synes blir fint.
Ha en fin kveld! Hilsen Kaspara

Galleri MochB sa...

Längtar tills jag också kan plocka in äppelblomster. Ännu saknas dock äppelträden ;O) ha det bra! Kram Mia

Viola sa...

Ljuvliga äppleblomster..är ju bara tvungen att titta in ettt tag på bloggen, går inte att sova när det fortfarande är så varmt....sänder en solig och varm hälsning från Spanien, klem

Tvert-om-tanten sa...

Vil bare ønske deg god helg, får håpe det snart blir litt sommervær igjen! Dere har ikke begynt å flytte ennå?