fredag 17. april 2009

Våren har kommet

Nå har omsider våren kommet hit også. Jeg trodde nesten aldri at snøen i hagen skulle bli borte, for det var slike mengder. Men etter 4 deilige dager på påskeferie i Sverige, med blå himmel og strålende sol, så hadde jammen så og si all snø i hagen blitt borte. Helt utrolig at det kunne gå så fort! Jeg synes det er like fasinerende hvert år, at våren plutselig bare er der og eksploderer frem. Her kommer alle vårtegn veldig fort, og man ser endringer hver dag, jeg elsker det. I dag har det vært nydelig vær, og vi har tilbragt hele dagen ute i hagen. Mamma har vært innom idag, og jeg fikk disse nydelige rosene av henne. Tusen takk, mamma, det ble virkelig et friskt innslag i stuen. I går var jeg og ei venninne på rundtur og besøkte 2 koselige lantlivs butikker, jeg tok litt bilder som jeg tenkte jeg skulle legge ut etterhvert. Jeg må si at jeg føler at det ikke kommer til å bli mye tid til bloggen fremover, nå vil man bare være ute og ordne, men det popper vel opp noen innlegg innimellom:) Jeg har så mye prosjekter i hodet om dagen, og 2 prosjekter er allerede fikset, jeg skal prøve å få lagt ut bilde på det etterhvert også. Våren gjør meg virkelig kreativ og full av energi!


Ønsker dere alle en strålende helg:)

Klem fra meg

6 kommentarer:

Linecas have sa...

Heisann. Fant bloggen din via x antall blogghoppinger. Så hyggelig og fin og midt i blinken blogg for meg du har. Både spriring planter og interiør. Supert!
God helg=))

Mitt hvite hus sa...

Kjempe flott blomsterbukett da... Nyt helgen og kos deg i hagen og med alle prosjektene....gleder meg til å se bilder jeg=)

Klemmer 0)

Viola sa...

Vilka helt underbara rosor du fått, härligt att höra ifrån dig igen, här har vi haft 20 gr varmt idag med en underbar blå himmel, visst har det bara exploderat i naturen, det är helt underbart, ha en skön helg med de dina, klem VIOLA

Galleri MochB sa...

Trodde också våren var kommen, men här är det iiisande kallt igen... Men visst får man mer energi när solen lyser... :O) Så fina rosor du fått! Fortsatt trevlig helg! Kram Mia

LOPPISLIV sa...

Visst är det gott nu när våren äntligen är här. Fina rosor du fått av snälla mamma :-) Så himla charmigt du har det på din tallrikshylla. Trevlig helg. Kram Paula

Tvert-om-tanten sa...

God kveld!

Ja, det er herlig med vår, og bloggen nedprioriteres - selvfølgelig! I dag har jeg vært på årets første loppiser =D Hele tre stk!!! Og fant mye fint, spesielt et bord, det var altfor dyrt, men jeg liker det så godt... Kommer nok bilder etterhvert!
Fortsatt god helg!